מרשים: ב'חסדי נעמי' מציינים עשור למבצע 'ילקוט לכל ילד'

אבי יעקב No Comments on מרשים: ב'חסדי נעמי' מציינים עשור למבצע 'ילקוט לכל ילד'

כבכל שנה בעשור האחרון מגיעים אלפי מתנדבים במהלך חופשת הקיץ לסייע למרכזים הלוגיסטיים של חסדי נעמי בגיוס תרומות וארגון מבצע חלוקת ילקוטים והציוד במסגרת מבצע "ילקוט לכל ילד". הרב יוסף כהן, יו"ר חסדי נעמי ביקר באחד המרכזים ותיאר בהתרגשות את ילדותו חסרת האמצעים

צילום: חסדי נעמי
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמים במילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בארגון החסד הגדול 'חסדי נעמי' נמצא בשיאו מבצע ילקוט לכל תלמיד. במסגרתו אלפי ילדים מקבלים ילקוטים חדשים מלאים במכשירי כתיבה, קלמר, וציוד שיאפשר להם לפתוח את שנת הלימודים כמו חבריהם, מבלי שירגישו חסרי אמצעים.

בחסדי נעמי מציינים כי זו השנה העשירית ברציפות בה מתקיים המבצע "ילקוט לכל תלמיד".

הרב משה כהן, מנכ"ל חסדי נעמי מציין כי "למבצע נדרשת הערכות מקדימה הדורשת רכישת ילקוטים וציוד, גיוס מתנדבים לאריזת הילקוטים וחלוקתם לאלפי ילדים. חגיגת עשור למבצע המרגש הזה, זאת הזדמנות מצוינת להודות לחברות והגופים שמגיעים לסייע לנו באופן קבוע כבר עשר שנים. זה לא מובן מאליו ועל כך תודתנו מעומק הלב".

הרב יוסף כהן, יו"ר חסדי נעמי הביע שמחה רבה על כך שזוכה להגיע למרכז הלוגיסטי ולחזות בהתארגנות המרשימה הזו , שנה עשירית ברציפות: "אני חוויתי על בשרי בתור ילד מה המשמעות של להתחיל שנת לימודים בלי ציוד בסיסי. לכן, אני עושה הכל כדי שגם ילדים שלהוריהם אין אפשרות , יתחילו את שנת הלימודים עם ילקוט חדש ונוצץ, קלמר ומכשירי כתיבה צבעוניים ויפים – כאלו שיעשו להם חשק לפתוח שנה בשמחה וללמוד טוב".

הצטרפו גם אתם לתרומה: 1800-677-777 או באתר: www.naomi.org.il



0 תגובות